Svaren

Kommer inte ha så mycket tillgång till datan imorgon för kommer inte vara hemma nånting typ. Så svarar på frågestunden nu och hoppas ni får svar!

1. Fråga:
Postat av:

varför är du så söt?
vit eller svart?
höst eller vår?
häst eller katt?
vilka sporter går du på??
hur gammal är du??

Svar:

1. Tack men är inte det

2. Vit

3. Vår fan

4. Katt

5. Bara friidrott

6. 96a är jag

______________________

2. Fråga:
Postat av: Maliiiinh''

Gillar du någon just nu?
Isånnafall, vem?
Hur många har du strulat med?
Vilka?
Gillar du killar som är "på"?
Festar du mycket?
Säg dina 3 närmaste vänner.
Puss

Svar:

1. Nej

2. -

3. Ingen aning.. 20 st kanske?

4. Men vet inte alla, på fester är det några, osv. Sen har jag ju strulat med samma person många gånger

5. Nja, inte för på

6. Neä kan man inte påstå

7. Hm.. Måste nog vara Emelie Hagman, Isabella Gyrling & Victor Christophe

_________________________

Fråga:

Postat av: tess

harru piercing?
om du har vart tog du??
hadde du föräldrar med dejj??
herrå

Svar:

1. Ja det har jag, i naveln bara

2. Hötorget

3. Ja min mamma var med

________________________

Fråga:

Postat av: han som tycker du är söt :$

är du oskuld?
vem va din senaste kille?
vem gillaru?
vill du ha ngn nu?

Svar:

1. Ja jag är oskuld

2. Martin

3. Ingen

4. Nej

_____________________

Fråga:

Postat av: frida

älskar du mig? :$

URL: http://fmbs.blogg.se/

Svar:
Klart jag älskar dig gumman

____________________

Fråga:
Postat av:

Är du oskuld???

Svar:

Ja

_________________________


Fråga:

Postat av:

vill ha ha sex med mig?

Svar:
Nej din desperata unge

_________________________

Fråga:

Postat av:
hur lång är du?
har du kommit över ditt ex?
är du på g med nån nu?
gillar du någon just nu?
Svar:
1. 159,9 cm för att vara exakt ;)
2. Ja
3. Nej
4. No :)

_________________________

Fråga:
Postat av: jennifer

HUR KAN DU VARA SÅ SÖT?<333

Svar:
Jag är inte söt det är du som är gumman

_________________________

Fråga:
Postat av:
1. Vem är din bästa killkompis?
Svar:
Victor
________________________

Fråga:
Postat av: Diana

Hur kan du vara så jävla söt ? :)
Vad tycker du om mig ? :)

Svar:

1. Du är söt hjärtat!

2. Du är snäll & söt och en bra vän !

________________________

Fråga:
Postat av: ppppppppp

älskar du mig? :$

Svar:

Vem du nu är, så nej

________________________

Fråga:
Postat av:

är du 95a?

Svar:
Nej jag är 96a

_________________________

Fråga:
Postat av: sararydén

Om du måste välja, vad skulle du välja av..
Taylor Lauthner eller Brad Pitt?
Sommar eller Vinter?
Taio Cruz eller Ne-Yo?
Sony Ericsson eller Nokia?
KRAM PÅ DIG


Svar:
1. Taylor
2. Sommar
3. Taio Cruz
4. Sony Ericsson
Puss

__________________________

Fråga: Postat av: hej

röker du?
har du varit full någon gång?
när drack du senast?
vet dina föräldrar om det, om du varit full?
hejdå

Svar:
1. Nej
2. Ja det har jag
3. Förra helgen
4. Nej mina föräldrar vet inte det men dom har märkt några gånger

____________________________

Fråga:
Postat av: ida

VEM ÄR DIN ALLRA BÄSTA VÄN??

Svar:
Emelie Hagman
_______________________

Fråga:
Postat av:

hur fixar du ditt hår?
hur långt hår har du utan löshår?
älskar ditt hår!!


Svar:
1. Jag plattar bara och sätter i löshåret inget mer, fuck hårspray & skit
2. Jag har ganska långt hår nu ska sluta använda det

________________________

Sådärja, hoppas ni blev nöjda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0