Ska jag? Ska jag inte?

Börjar tröttna på att blogga, eller har ingenting att skriva om längre.
Funderar på att ta en bloggpaus, fast vet inte. Ibland vill jag blogga
och har hur mycket som helst att skriva om, men ibland kommer jag
inte på något att skriva om. Och just nu kommer jag aldrig på något
att skriva om. Okej visst, skriva "hej bloggen idag var jag i skolan hejdå"
det är liksom inte en riktig blogg om ni förstår.. Så, ge mig tips,
vad ska jag blogga om? Om jag inte får kommentarer, tar jag en paus.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Blogga mera om dina outfits, tips om te.x smink och hårvård, gör fler videoinlägg, ha "hisasr & dissar" listor, lägg upp bilder på kläder eller smink du köper.

Det kommer du långt med.

Puss och lycka till

P.S sluta inte blogga, älskar din blogg!

2010-10-30 @ 00:31:49
Postat av: sararydén

håller me hon ovanför

2010-10-30 @ 00:32:45
URL: http://saraaahrytehns.blogg.se/
Postat av: frida

skriv om dina tips, hiss&diss. hår& allting :o smink allt! din blogg är alltid lika rolig! :$ loveu <3

2010-10-30 @ 00:33:12
Postat av: Anonym

Hiss/diss , listor , outfits , asso fortsätt bara som du gör du är bra! :)

2010-10-30 @ 09:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0