Saknar

Isabella Gyrling,
hjärtat mitt. Fan vad jag saknar sommaren med dig, varje dag, alltid oavsätt. Sommaren 10 var den bästa, då vi var som allra tighast. Minns allt vi gjorde, allt var så perfekt. Det var du som gjorde så att jag träffade Martin första gången hhiihi, minns den dagen. Minns när vi gick runt i stan i tusen år och letade efter kläder till mig, men hittade inget, vi hade skitont i benen efter. Minns Joe, cowboy, hahha, allt. Har aldrig garvat så mycket, jag menar det. Allt vi delade, det var alltid du och jag mot allt. Klart att allt förändras när skolan början och vi bor ändå en bit ifrån varandra, men jag är glad att det börjar komma tillbaks. Det var du och jag varenda dag. Läser din blogg nu och tänker tillbaks, hur lycklig jag var den tiden. Då hade jag allt jag behövde. Dina problem var mina, när du var ledsen var jag också det. Du betyder sjukt mycket för mig. Fredag är som våran dag, varje fredag. Men inget kan ändå bli som det var förut, vi var så himla tighta då. Sket i alla andra, det fanns 2 personer i mitt liv då, du och Martin. Spenderade all min tid med er. Fan vad jag saknar sommaren.. Minns du i vällingby, när vi dansade runt till Billionarire eller vad den heter? När dom där läskiga "spökerna" med hel burka jagade oss och skrämde skiten ur oss? (inget rasistiskt!!!!!) Fan vad jag saknar, TA MIG TILLBAKA! ;(

Hihi älskling. Jag såg skittjock ut, var tvungen & täcka..

Den 26e juni 2010, första gången vi träffade Martin.

Jag älskar dig!
Snälla ta mig tillbaks till sommaren :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0