mimmi <3 :D /victor

hej på er som läser, jag har tänkt att berätta en sak för er alla som läser, och det är det här:

jag har inte känt mimmi speciellt länge, vad är det? typ 1 ½ månad men jag har lärt känna henne något enormt. hon är en vän som precis vem som helst behöver, hon har faktiskt allt. och då menar jag faktiskt allt. det är sant!
jag har inte ens träffat nån som hon, och det är 100 % sanning. jag menar... jag har aldrig träffat nån som A-L-L-T-I-D ställer upp, som är lika snäll och lika fin. jag älskar verkligen henne, och då kanske ni tänker "snubben har ju känt henne 1 ½ månad, han kan väl inte älska henne då" men det kan jag faktiskt. varför skulle jag inte ? :) vi har kommit väldigt nära varandra på så kort tid ändå <3
jag älskar dig mimmi, det är 4 ord som jag alltid kommer stå fast vid ! :D
skolfotot 2010 - nu vet ni, liksom :D

ha det bra på er läsare :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0