Fuck off

Att man kan vara så falsk som du är, hur fan lyckas du människa?
Du ska tagga så jävla långt du kan från mitt liv, vill aldrig se dig igen.
Så jävla äcklig, hur fan kunde din äckliga smutsiga sak? Du är ett skämt.
Du ska kalla mig för din "bästavän". Att jag ens förlät dig från början,
att jag valde att skapa minnen med dig, varför? Mitt livs största misstag.
Att man kan skjunka så lågt, hur fan kan du din äckliga fula falska fitta?
Jag sa allt till dig, när jag mådde dåligt så sa jag det till dig. Varför?
Varför gav jag dig en till chans för? Du har krossat mitt hjärta, du vill se
mig må dåligt. Man går inte och tar sin "bästaväns" ex, speciellt inte när
du visste hur olyckligt kär jag var i honom. Jag fucking hatar dig.
Vill aldrig mer se dig, raderar dig ur mitt liv, tagga så långt du kan.
Falsk rakt igenom, lilla gumman. Du har fått mig må piss, du
brydde dig aldrig om mig, det enda du ville ha var honom,
och du fattade att enda chansen att få honom, var att
ta honom ifrån mig. Jag var helt fucking förstörd
efter han lämnade mig, och nu är jag ännu
mer förstörd. Tack så mycket, snorunge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0