Emelie Hagman

Emelie Hagman, du är min bästavän, mitt allt & den jag inte kan leva utan.
Jag vill aldrig förlora dig, och jag hoppas att du litar på mig nu. Jag vet att det nästan är omöjligt att lita helt 100% på någon, men jag lovar dig att jag skulle aldrig svika eller lämna dig. Sen om du litar på mig, eller på andra, det är ditt val. Men du vet hur sjukt mycket jag älskar dig, och jag är ingenting utan dig. Om du lämnar mig, lämnar jag allt. Jag hoppas du förstår att du betyder verkligen för mig. Du kom in i mitt liv och lyste upp allt. Du har hjälpt mig, du har stöttat mig, du har fått mig att stå på en plats som jag aldrig skulle stått på om jag inte hade dig. Och du vet att jag finns alltid här för dig, jag dissar allt & alla för dig. Om du mår dåligt, finns jag alltid här för dig.
Jag älskar dig mer än vad det finns stjärnor på himlen,
mer än det finns ord på jorden,
högre än fåglarna kan flyga,
du betyder allt för mig ♥
Minns du? Dom där glasögonen, största nördarna. 10 spänn, jao! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0