Dålig update

Har bloggat väldigt lite dom här dagarna, men har inte varit hemma på ganska länge. Imorgon så ska jag färga håret, blondare antar jag att det blir. Och kan bara säga att jag har blivit kär också, hihi :$ Nejmen ska berätta om lördags..
Först vakna jag alldeles försent, skyndade mig som fan och träffade Sara i stan, vi drog in och jag skulle köpa nått att ha på mig. Men vi hittade inget, så ca.3 timmar försent åkte vi till sollentuna och träffade Nellie. Vi åkte hem till henne, vi hade bara en timme på oss och fixa oss för Wave. Så vi skyndade oss. Vid 5 drog vi till tåget, och vi åkte till fryshuset. På tvärbanan träffa vi Jessica och alla hennes kompisar så vi åkte med dom. Så träffa vi världens finaste där också. Sen kom vi dit vid 6, och festen började 8. Sen kom det mer och mer folk, vi stog först i kön. Sen när det var aspackat med folk, ungefär en halvtimme innan det började, så sa vakterna att vi stog i fel kö. Då sprang alla till nästa och vi hamnade nästan först men det var sjukt mycket folk. Vid 8 blev alla i kön sura att vi inte kom in, och sen började dom släppa in alla. Vi kom in kl 10, så jävla lång kö var det. Och vi var ändå i början av kön. Vi kom in, gick in och röjjde loss asså. Fan vad nice det var, sjukt många killar, asbra musik, massa strul, nya nummer, ja ni vet, livet liksom. Så jävla kul var det! Oförglömlig kväll. Vi drog hem vid halv 1 - 1 typ, Nellies pappa hämtade oss där. Jag mådde lite illa, vet inte varför. Sen började jag få asmycket huvudvärk, var skiträdd att någon typ smittat mig med magsjuka eller något.. Vi åkte hem till Nellie, och vi satte på en film. Nellie somnade, jag och Sara satt uppe och kollade. Sen somnade vi också, och vaknade imorse typ vid.. 12? Eller ja, jag vaknade då. Dom andra vaknade typ 2 timmar före haha. Vi började fixa oss vid halv 1, sen vid 3 drog vi till vällingby. Sen drog vi till backlura, där var Oliver, Olvier, Julia, Julia, Lucas, Johanna, Hanna, ja dom vanliga. Chillade med dom, sen drog jag hem vid 6. Och nu är jag sjukt trött.. Imorgon ska jag bara vara hemma som sagt. Skönt och bara slippa gå ut och sova hela dagen. Nicenice. Jaja. Har inget mer att skriva nu tror jaaaag.. När dom laddat upp bilderna på hemsidan så lägger jag upp dom här hihi. Var som sagt en sjukt kul kväll, vi träffade föresten Pommelinn och hennes kompisar i kön, och Antevante, Ellen, Fredrika, Alicia, ja jättemånga. Chill som fan var det! :D Så ja, puss på er!

Jag & Sara imorse.. Ser ut som ett helvete !

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: åh tack <3 så otroligt glad jag blir <3

2010-11-01 @ 02:04:03
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Melissa

tack!

Jodå bara bra

Sj ?:)

2010-11-01 @ 08:41:08
URL: http://meelissaaaa.blogg.se/
Postat av: Madeleine

sv: Tack!

ja här är allt bra, själv?

2010-11-01 @ 11:47:53
URL: http://maddelejon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0