Jag älskar dig

Hur ska du någonsin kunna förstå hur jävla mycket jag älskar dig?
Du är min bästavän, mitt allt, den jag lever för. Allt för dig bebis.
Utan dig skulle jag inte stå på den plats där jag står nu gumman. 
Skulle inte klara någonting utan dig. Du kom in i mitt liv, och lyste
upp hela mitt liv. Du betyder mest för mig, du är allt för mig. Du
förstår mig på ett sätt som ingen annan gör. Jag älskar dig mest!

Minns du den här dagen? 4 September, när jag bara ville dö.
Då var det du som fanns där, du stöttade mig verkligen. Tack.
Du fanns här för mig, och jag kommer alltid finnas här för dig.
Alltid, no matter what. I love you, allways & all ways älskling!

Kommentarer
Postat av: Emelie♥

Jag älskar dig mest bästavän. Det finns ingen som är som du. Jag finns alltid för dig. Vilket som. Jag minns allt. Alla dagar. Dom gånger du mått som sämst, jag finns alltid. Och jag vet att du gör detsamma för mig. Utan dig skulle jag inte stå kvar än idag. Jag älskar dig. OCh lämnar dig aldrig för någonting på jorden. Du går före allt.

2010-11-03 @ 14:01:41
URL: http://emsuballaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0